Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:03

10/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

försov mig lite imorse, vaknade med ett ryck 10.05. oops jag som skulle titta på en föreläsning som började 10.00, tack och lov att jag går på distans för då är det bara att knäppa på datorn medan jag fortfarande ligger i sängen och ingen vet att jag var sen. nu är det färdigpluggat för idag för nu ska jag göra mig i ordning för att åka och jobba på kappahl några timmar. skönt att komma iväg och få några betalda timmar, har inte blivit så mycket den här månaden så alla slantar är välkomna eftersom csn bara betalar ut hälften av bidraget nästa månad...

har visst glömt bort det här med veckans visdom ur almanackan. kommande citat är kanske inte direkt visdom men det stod i almanackan den här veckan

"Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar." /Anonym

0 kommentarer:

Subscribe