Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:40

stress och jäkt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

allt ska hinnas med. trött som en tok inledde jag dagen med att hjälpa till på rotebergshandeln (en Ica affär) och inventerade. faktiskt ganska kul. det blir vad man gör det till och anna och jag skrattade hela tiden.

sen efter det så åkte jag till lägenheten i edsbyn och packade ur lite lådor, sedan till alfta och fyllde på lådorna igen, sedan till edsbyn och bar upp lådorna och nu sitter jag utslagen på golvet och slänger i mig dagens första måltid.

men nu blir det paus i allt jäktande för kl 17 så ska det kollas på fotboll, långhed kör igång säsongen på fotbollsplanen i edsbyn, perfekt! nu är sommaren nära när fotbollen kör igång..

tror jag fortsätter med flyttande resten av kvällen sen, det är ju skönt att bli klar så fort som möjligt. bara å höra av sig om man vill hålla mig sällskap :)

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Till veckan nån dag.... ska iväg och handla å hjälpa en annan på måndag.

Upp till mamma tisdag eller onsdag, osäkert ännu men sen kan jag står till förfogande om du behöver hjälp.....städa ur, bära, flytta.....

Idag och imorgon är jag hundvakt och vill ogärna lämna dem, sötnosarna.....

Subscribe