Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:04

flyttat

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ligger och ska sova första natten i nya lägenheten! det känns mycket bra, jag tror att jag kommer trivas bra här. har flyttat alla saker idag, tack alla inblandade. verkligen otroligt tacksam för den hjälp jag fått. nu är jag så grymt trött, hela den här veckan har jag varit i full gång.

mån-tis hade jag praktik.
ons-tors Falun på högskolan
fre-sön flytta

det tär på mig, det kommer ikapp mig nu. imorrn måste jag försöka ta hand om mig själv. ska försöka att inte bli alltför uppstressad över att det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten och att jag egentligen borde plugga. för jag måste ta det lugnt nu annars faller jag ihop i en liten gråtande pöl på marken.

godnatt.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Värsta kvar nu då? Urstädningen, eller är även den klar?

Sånt är tråkigt

Sov gott gumman och vila en dag

Subscribe