Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:38

dagen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har jobbat på kappahl idag. sjukt tokigt mycke folk men kul!

kvällen spenderades i bollnäs med syskonmys. det är inte så ofta anna, erik och jag umgås men när det väl händer så har vi alltid kul. tänk att jag fick världens bästa syskon!

nu blir det sova för imorrn ska jag springa sponsorlopp för handbollen i en timme. jag har inflammation i benhinnorna så vi får se hur länge jag kan springa innan jag får känslan att jag vill hugga av mig benen. jag vet att det är dumt att springa imorrn men jag har ju lovat och dessutom fixat sponsorer. att det är en timme på asfalt kommer kännas..

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Härligt att du älskar dina syskon trots att de pucklade på dig när du var pytteliten. Men retstickor får puckel ibland.

Visst är det konstigt det där med syskon. Under uppväxten var de nåt som fanns där som man måste stå ut med och sen blir det så bra att man inte kan tänka sig livet utan dem. Jag älskar oxå mina syskon även om vi tänker olika om det mesta men i grunden är vi lika - grunden är viktig. Detta om brorsorna.

Annorlunda med Sara - hon är en annan generation. Det blev ett annat förhållande men till sist lärde jag känna henne oxå. Älskar henne - vi är totalt olika men har ändå nåt som gör oss till syskon. Nåt där under ytan.

Skönt med syskon i alla fall.

Subscribe