Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:28

att man aldrig lär sig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ibland kan man få en känsla av att man ska höra av sig till en viss person. den känslan brukar nästan alltid stämma och det finns oftast en anledning till varför den dyker upp. fick en sån känsla tidigare ikväll, att jag skulle skicka ett sms till en speciell vän och fråga om jag kunde ringa henne imorrn när jag är på väg till jobbet. tänkte flera gånger att jag skulle skicka det där smset men gjorde det inte. efter en timme får jag ett sms av henne där jag förstår att hon behöver någon att prata med.. ååh vad dum jag var som inte skickade till henne när jag ändå tänkte det! vad mycket det hade kunnat få betyda för henne om jag bara hade tagit mig i kragen å gjort min uppgift. jaja nu ska vi iaf pratas vid imorrn.

kom att tänka på en annan vän ikväll oxå och till honom skickade jag iaf iväg ett sms. man förlorar ju inget på att höra av sig till vänner man inte pratar med så ofta.

0 kommentarer:

Subscribe