Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:26

kall mat

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu ska ni få höra på mig och mina idéer. jag hatar kall mat! är det nån mer än jag som tycker att kall mat är så fruktansvärt äckligt? alltså matlådor och färdiglagad mat som man förvarar i kylskåpet. jag tycker det är så sjukt äckligt att öppna matlådan eller att ta kall mat. mat som egentligen ska vara varm luktar och ser äckligt ut när den är kall. bland det värsta är spagetti och köttfärssås. att värma maten i micron, börja äta och sen råka få en tugga som inte är helt varm igenom ger kväljningar och är så hemskt. ibland när syrran erbjuder mig mat som de har hemma men som är kall och jag måste värma i micron kan jag tacka nej till för att jag ska slippa ta i och se kall mat. min syster och lite andra folk tycker att jag är knäpp. så nu undrar jag om nån förstår mig? nån mer som känner såhär? jag får alltid massa mat kvar i kylskåpet eftersom jag drar mig för att äta rester. är jag knäpp eller kan jag få lite medhåll? :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

du är knäpp, helt klart.

maria sa...

Jag fick nyss en sån där tugga med kall mat i munnen, jag tuggade snabbt och svalde. Var för trött och för hungrig för att orka bry mig.. :)I övrigt kan spagetti och köttfärssås vara det äckligaste man kan ha i matlåda, ändå ska jag ha det i morgon.. :S

Subscribe