Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:50

dagens idol

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag diggar Samuel Ljungblahd mer och mer. han har varit stor inom den kristna musikvärlden ganska länge men nu verkar resten av sverige oxå få upp ögonen för honom, äntligen. imorse var han på nyhetsmorgon och svängde loss och för några dagar sedan var han i globen på en stor konsert som var grym hörde jag. han har även varit med i så ska det låta och då var det bland det bästa nånsin i det programmet. han förtjänar mer uppmärksamhet! jag önskar mig hans nya skiva av tomten.

ett litet tillägg är att jag har haft hans svärfar som lärare, oooooh!

kolla in hans framträdande idag: HÄR

1 kommentarer:

maria sa...

Han har ju sjungit i Lets dance-bandet alla säsonger oxå tror jag. I alla fall de första.. :)

Subscribe