Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:44

hemma igen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


ååh vad skönt det är att vara hemma igen. hann visst inte med nåt bloggande, var så mycket annat hela tiden och när man väl kom på rummet så var det bara bums i säng. det var iaf ett underbart roligt och fint bröllop. insåg nu att jag typ inte knäppte några bilder så jag får ta ifrån syrran sen.

denna helgen har jag skrattat massor och alltså förlängt mitt liv med lite tid. det blir många skratt tillsammans med syster och speciellt när vi är trötta. men det var endel annat folk oxå som fick mig att skratta massor. jag brukar tänka på det ibland att man inte skrattar längre som man gjorde när man var barn. men nu har jag iaf skrattat och mått riktigt bra.

men home sweet home here I am.

0 kommentarer:

Subscribe