Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:43

helt borta..

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

..det är vad jag är, ursäkta världen jag är off. denna vecka har varit osannolik. jag har jobbat 150% procent. började räkna efter när jag var hemma en kväll senast och jag minns inte, det har inte hänt den här veckan iaf. träning två gånger och match en gång, sen har det varit jobb och en del annat oxå. det roligaste och det jag tänkte nämna lite mer om är handbollsmatchen.

jag har ju inte fått stå nåt i vårt division 3 lag det här året. så den här veckan var det dax för derby mot arbrå. jag har varit sjukt nervös för den matchen i flera veckor eftersom jag vet att det är hatmatch. men har ändå tänkt att det är lugnt för min del eftersom jag sitter på bänken. men så går förstamålvakten och stukar foten den här veckan. så jag får göra årets debut i den hårdaste och hemskaste matchen hittills. nervös men taggad. jag skulle minsann visa de och jag skulle visa mig själv. vi går och vinner! en riktig kämparmatch från alla och från mig. jag är stolt och grymt taggad att fortsätta kämpa för att få chansen fler gånger. hörde att min räddningsstatistik låg på nästan 50% vilket är väldigt bra, jag är nöjd och ännu mer sugen på att träna nu!

nu är jag trött som en gris, det har varit vila i några timmar nu och imorrn blir det storstädning och julpyntning. bio ligger oxå på schemat. verkligen en gilla dag!

0 kommentarer:

Subscribe