Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:31

25/11

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag gillar att titta på tv och jag gillar att kommentera det. jag vill kommentera veckans idol. jag tycker att årets idoler ibland inte känns så ödmjuka eller genuina men i fredags blev jag berörd. de sjunger ofta fint och bra men i fredags blev jag förvånad över att jag kände stor lycka och kärlek till Calles framträdanden.
han berörde och det är väl vad artister ska göra, jag vill bli berörd av musik. tack calle.

lyssna här och här

något som gör att jag blir ännu lite mer känslosam är att jag tycker att calle är så likt Emil Wallin. hans finns inte med oss längre och jag kände honom inte direkt men jag ser alltid en go å fin kille framför mig när jag tänker på honom. han dyker upp i mina tankar hyfsat ofta och nu speciellt varje fredag när jag ser calle. underbara Emil.

0 kommentarer:

Subscribe