Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:03

stånk-Molly

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

glöm stånk-Tommy nu har det kommit en ny, stånk-Molly. ni som har sett Småstadsliv förstår vem jag snackar om. jag skulle försöka avlasta min syster lite idag genom att underhålla och ta han om lilla Molly. jag kom dit och skulle byta blöja på korven, anna fick sitta nere och skrika att jag visst klarar det eftersom hon hörde mina kväljningar och hulkande ljud när jag skulle tvätta rent från "senapen".

sen tänkte jag ta med korven på en promenad, tanken var såklart att hon skulle sova. under min en timmes långa promenad tror jag att hon somnade till i sammanlagt 4 minuter. det var när jag var ute med henne som jag gav henne namnet stånk-Molly, för hon stånkade på och vägrade sova. magen värkte och hon var såklart nyfiken på världen och passade på att titta sig omkring lite.

så jag kom hem tillbaka med en liten vaken tjej vilket inte riktigt var uppdraget.. jaja bättre lycka nästa gång, det var iaf mysigt att få ha henne för sig själv ett tag.

0 kommentarer:

Subscribe