Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:59

livet

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har inte varit så sugen på att skriva nåt eftersom jag inte har vetat vad jag skulle skriva och jag har inte kunnat sätta ord på mina känslor. jag vet fortfarande inte men jag vräker ur mig det som kommer upp nu.

idag har jag varit less, less på att jag inte vet vad jag vill. jag är en kontrollmäniska och blir tokig av att inte ha full koll. å idag har känslorna pendlat upp å ner och jag vet varken ut eller in. ena stunden glad medan nästa stund less. inte ledsen bara less. jag har inget att vara ledsen över, jag är ju tacksam över mitt liv. men vissa dagar måste man bara få känna sig less.

imorrn ska bli en bättre dag och jag ska se till att göra saker som gör mig glad! ska nog ta en titt på molly, hon kan få hjärtat att smälta och få mig att uppskatta allt det vackra.

0 kommentarer:

Subscribe