Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:02

8/9

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har pastor emma på sig ett par trasiga byxor. jag bryr mig om att jag har ett par trasiga, trashiga byxor. det är hål i grenen alltså mellan benen. det är mina favoritjeans och jag har saknat de. tänkte att jag inte skulle träffa nå folk idag så jag kunde ha de och känna mig lite extra glad å snygg som jag gör i de blå härliga G-star jeansen. tänk att jag kan tillägna mina byxor ett helt inlägg.

problemet jag tänkte skriva om var frågan om det är okej att ha byxor som det är hål i grenen på? jag tycker så mycke om de och det syns inte jättemycke, det syns om man tittar där... hmm idag är jag djup, svåra tankar och beslut jag har att brottas med.

börjar bli dax för mat, huvudet och kroppen är tom så jag skyller flummet på det.

1 kommentarer:

maria sa...

Läs insändaren i dagens Dagen om kläder på söndagar! Den fick mig att smälla av. Ha dina byxor med hål i om du trivs i dom, det tycker jag!

Såg dig för övrigt köra bil i går.. :)

Subscribe