Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:40

intensivkurs- check

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

äntligen är den här veckan över. nu har jag en körlektion kvar nästa vecka sen är det uppskrivning och uppkörning som gäller. jag har varit så duktig den här veckan och lärt mig så mycket.

det finns alltid anledning att belöna sig själv med lite shopping men idag var jag verkligen värd nåt nytt roligt. så jag sprang in på åhlens för att se vad jag ville lyxa till vardagen med. jag kom på att jag ska ge det här med ljudböcker en chans. så jag köpte the twilight saga, new moon. när jag hör din röst. jag har sett twilight filmen och gillade den verkligen så det ska bli spännande att lyssna på den andra boken.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Tjenare,

var det inte du som skulle kolla texten innan du publicerar den - för eventuella felstavningar eller andra slarv fel?

Kolla rubriken får du se.

Kramar

Subscribe