Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:20

ännu en auktion

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag drog anna å jag iväg på auktion igen. denna gången på det stället där man kan göra de bästa fynden, i voxna. vi tittade runt på sakerna och slog oss ner för att vänta på vad vi ville sätta tänderna i. efter cirka två timmar kommer annas kära spjälsäng å hon bara nickar åt mamma att ropa. några rop senare har vi fått sängen för 300 kr. nöjda men vi har inga pengar med oss och inte plats i bilen. så det vara bara att åka hem de cirka 2 milen för att fixa pengar och plats. när vi sedan kom tillbaka så var det lite folk och lite saker kvar, det är då man kan göra de bästa fynden.

då ser jag min lilla älskling, en stor svart vas. jag har lärt mig av mamma hur mycke man ska höja och att man ska låta bestämd så jag fick med mig den hem för 100 kr. den ska placeras på golvet i mitt kök.

vi är även denna vecka väldigt nöjda och glada med våra fynd! vi börjar bli grym på det här med att fynda på auktion.

0 kommentarer:

Subscribe