Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:50

sista övningskörningen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |



nu har jag förhoppningsvis avklarat den sista övningskörningen med syster. hon har haft sånt tålamod och jag hoppas hon slipper köra med mig mer. här står hon och leker bil, vi övar parkeringar och jag ska backa ut utan att köra på henne. hon är så engagerad! måtte det gå vägen! vi backade även runt gathörn idag och det gick bra. det var första gången nånsin som det gick bra att backa runt gathörn. så nu känns det som ännu en bit som fallit på plats och att jag kan klara det på uppkörningen.

usch jag är så trött på att hela mitt liv kretsar kring det här körkortet, hoppas det är över snart!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dags för uppkörning den här veckan?

Jag håller tummarna fast att jag inte tror att det behövs.

Fokuset ska ligga på att du redan klarat av uppkörningen och provet. Se framför dig det du vill uppnå inte hinderna innan du når dit.

Jag brukar försöka med det och det brukar i alla fall göra mig mindre nervös.

Lycka till!!

Faster

Subscribe