Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:04

15/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fy vilken press det är. körkort är nåt man måste ta och jag vill så gärna klara det. idag bär det av till körskolan för sista körlektionen och uppskrivning på eftermiddagen. det ska gå!

trodde jag skulle sova dåligt natten till idag men det har faktiskt gått bra. drömde om handboll precis innan jag vaknade och blev jättesugen på det. har inte haft det där suget som gör att jag tycker att det ska bli helt sjukt kul å träna men jag tror att det infann sig nu. nu ska jag träna hårdare själv så jag är fit när vi kör igång!

ikväll blir det premiären av Harry Potter, hoppas jag kan vara glad att jag klarade uppskrivningen!

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Det kommer att gå hur bra som helst.

Lycka till.

viktoria sa...

lycka till Emma! det här fixar du lätt! kram

Subscribe