Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:39

massa skoj hela tin!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

de senaste dagarna har uppdateringen gått sådär...

vad har hänt i mitt spännande liv? jo jag har tränat på massa, provat att klättra klättervägg, åkt pulka i alldeles för många minusgrader, badat på äventyrsbad och kärat ner mig...

vill iaf ta upp mina strapatser på klätterväggen, det var Mr x som ville ha med mig dit och jag sa ja och tänkte att jag bara skulle titta på. men en halvtimme senare sitter jag på väggen och är på väg uppåt. envis som jag är så vägrar jag att vända när höjdrädslan gör sig påmind, några minuter senare sitter jag 13 meter upp i luften och vill helst inte släppa taget för att komma ner. för vem är dum nog att bara luta sig bakåt å lita på ett rep?

sedan vidare till äventyrsbadet, tog med mig några av mina ungdomar och ungdomsskaran från Salem till Borlänge för att bada. fantastisk dag! synd bara att jag har sån "otur" att jag gjorde illa mig hela tiden. blåmärkena idag är inte nådiga, tror jag ska försöka få upp några bilder på det sen.

att jag kärat ner mig tänker jag inte orda så mycket om för något ska man väl ha för sig själv, haha

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi:) du är såå kär:D Nej förlåt.:( det är bra de:p jag tycker Mr x är en bra prick:D

Subscribe