Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:36

borde jag ljuga?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tänker att jag ska förvränga verkligheten lite så att jag kommer ha nåt spännande att skriva i bloggen. men jag är en sån som inte kan ljuga så jag vet inte riktigt hur det ska gå till. så ni får helt enkelt stå ut med mitt lilla vardagliga liv.

denna dagen känns bra, ser fram emot att träna ikväll (å det är faktiskt sanning). annars så känner jag att dagen går lite segt och mitt sura humör som jag haft i några dagar verkar hålla i sig. gör inte folk exakt som jag har tänkt eller vill så känner jag hur ögonbrynen drar ihop sig och min bekymmersrynka blir än mer synlig.

finns massa saker jag borde göra men som det inte finns nån lust eller ork till. jag skjuter fram allt och får sedan panik att jag inte gjorde det tidigare. borde fixa en bil tills på lördag eftersom vi inte riktigt vet hur vi ska ta oss till borlänge för att bada, men jag vet att det ordnar sig det gör det ju alltid.

blablabla fy vilket ordbajsarinlägg, jag är ledsen

0 kommentarer:

Subscribe