Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:15

hektisk dag... igen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

den tredje i raden av hektiska dagar, men jag ska inte klaga för det är roliga saker jag får göra. just nu sitter jag här å tror att det är mitt i natten eftersom jag känner mig som en zombie. somnade visst alldeles alldeles för sent eller tidigt kanske man ska säga, men det var det värt.

jag brukar vara lite emot att ta tabletter, tänker att det iaf inte hjälper. men idag ska dagen börjas med två panodil för oj vad mitt huvud gör ont.

på schemat idag står:
skriva klart predikan
åka å spela match
kanske städa lite hemma
kommer folk för melodifestivalstarten ikväll!

yeeaa vilken dag! känner mig mycket glad och mycket trött men har jag bara nåt att göra så brukar jag kunna hålla mig på benen och göralös behöver jag visst inte vara!

0 kommentarer:

Subscribe