Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:17

äntligen fredag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ikväll ska vi ha kul! det är spelkväll som gäller ikväll. har fixat två tv apparater till pingstkyrkan så vi kan spela Guitar Hero samtidigt som nåt annat. det blir sing star, buzz och eye toy. sen har jag lyckats få dit endel sällskapsspel. när jag sprang omkring inne i missionskyrkan snubblade jag över ett fotbollsspel, alltså typ som ett hockeyspel fast med fotboll istället, ja ni fattar. det kan ju vara kul tänkte jag... fast jag är kass på såna spel.

men men jag ska briljera på annat. fast jag ska väl ändå försöka vara nån sorts förebild och visa att det är inte hela världen om man förlorar ibland... haha först ska jag övertyga mig själv om det:)

man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt, man behöver inte vara bäst jämt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahah åh vi pratade precis om det här i skolan att man inte behöver vara bäst jämt. Och vem kände sig inte mest träffad på den punkten om inte JAG!!! den sämsta förloraren av alla!! hahah är det något Alfta syndrom tror du?? att vara bäst på allt jämt!!// Klara

Subscribe