Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

02:02

mys

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fick äntligen mysa lite med bästisen mårten ikväll. vi kröp ner framför tvn under filten hemma hos honom vid halv 11 tiden ikväll och tittade på csi. precis vad jag behövde. bara prata å umgås han och jag, det var ett tag sen. ibland behöver jag ett emma och mårten snack där vi går igenom vad vi tycker, känner och tror.... åsså älskar jag att ha vänner man kan glida över till kl halv 11 en kväll bara för att man känner för det.

that´s what friends are for

nu måste jag sova, imorrn blir det jobba hårt, storhandla på ica för mitt presentkort på 500 kr och hämta ut min kamera.

och för er som följer min blogg kan jag meddela att jag fått ett nytt abonnemang nu även om det aldrig dök upp något bekräftelsesms.

peace and love

1 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

haha lyckat! så du lever fortfarande på telia ;D jag hade nästan bytt helt i ditt case ^^
presentkoprt på ica! såååå klockrent!

va mysig din lght ser ut nu btw!

Subscribe