Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

vilken dag jag har haft, inget blev som jag tänkte men det blev bra ändå..

sov längre än planerat, blev kvar hos syrran längre än planerat, åkte till mamma vilket inte var planerat. så fick umgås lite med mamma och leif, det är ju inte varje dag. fick lite mat, hämta kläder för pulkaåkningen på fredag och hittade massa andra prylar som hade blivit kvar där. så vi packade hela bilen full och de skjutsade hem mig, följde med upp till mig och tittade lite på sista minuten resor. mamma och jag är alltid så ressugna!

men idag har jag tittat på resor med rosa bussarna, det verkar coolt. skulle kunna ha råd med marocko runt men drömmen är nya zeeland eller sydamerika men då krävs kanske 4o ooo. de pengar finns ju inte eftersom jag måste spara till det sketna körkortet!

0 kommentarer:

Subscribe