Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:59

drömprinsen, Hallå!!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ibland går det hur bra som helst och ibland är det bara tråkigt. nu är jag inne på att det bara är tråkigt. jag är jätte tacksam för allt jag har och jag är nöjd med mitt liv. men just nu är det tråkigt att vara singel. jag hatar när jag känner så för då känner jag mig värsta desperat, men det är inte kul att vara själv. men jag kan ju inte vara alltför desperat eftersom jag vägrar ta nån annan än den som är allra bäst! jag tänker inte nöja mig med något halvdant!

fortfarande finns hoppet att drömprinsen dyker upp. för samtidigt som jag är trött på att vara singel så orkar jag inte engagera mig i att hitta honom. kan han inte bara komma å plinga på dörren och säga hej här är jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

om jag skickar en som ringer på dörren, lovar du att ta han då? :)

Aras sa...

Oroa dig inte sötis, du kommer att hitta honom! Eller han kommer hitta dig :)

Subscribe