Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:40

då var det gjort

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu har jag 11 körlektioner inbokade och en teoriprovstid.. kändes helt sjukt när hon bokade in teoriprovet v. 29 kommer det ske. så första veckan i juli kommer jag ägna dygnets alla timmar åt att försöka få ett körkort.

sen vill jag svara på två kommentarer jag fått.

Emelie: kul att du gillar min nya blogg, hittade mallen på http://www.technobuzz.net/sv/new-blogger-templates/

Eve: kul att du lagt märke till att jag aldrig skriver stor bokstav:) det är faktiskt avsiktligt.. jag brukar vara duktig på sånt men har gjort det till en grej här på bloggen. jag kände att när man skriver en blogg så får man skriva lite som man vill så jag passar på att skriva ett flytande språk. fast då kanske jag även skulle prova på att skriva utan punkter så blir det ännu mer flytande... :)

1 kommentarer:

Livet med RDW. sa...

riktigt nice! kul med lite ny design, den spelar mer dig på ngt vis ;D

Subscribe