Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:02

vänliga människor

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag blir så glad av att ha vänliga människor omkring mig! igår predikade jag på kyrkan, gick bra tror jag. jag börjar vänja mig vid att predika och hittar min stil mer och mer... åsså kom det fram folk efteråt och var så positiva och peppade mig..

idag hände något som gjorde att jag började gråta av glädje. satt hemma i lugn och ro när jag hörde något vid dörren. förstod inte vad det var och när jag tittade ut genom fönstret såg jag bara en man gå förbi fönstret. när jag tittar vid dörren ligger det ett kuvert där. det är från en av mina ungdomars föräldrar. där i ligger ett fint brev med uppmuntrande ord och en go slant....

jag blev så glad! de pengarna ska jag köpa nåt fint för på mellandagsrean i jönköping!

1 kommentarer:

Anonym sa...

gillar din blogg sötnöt!
keep going! :D

Subscribe