Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hade träning igår å var riktigt laddad men min hals var visst sämre än förväntat. efter uppvärmningen var jag tvungen att kliva av, bröstet värkte och jag fick ingen luft för allt slem i halsen. så idag får jag sota för att jag ens försökte, hostar å håller på hela tiden.

så jag drog hem å Therese kom hit, vi svullade i oss massa godis å spelade sing star och buzz. vi sjöng å sjöng å sjöng... för vi skulle sjunga tills Tage hade vunnit en gång, tog kanske 20 låtar:) men oj vad roligt vi hade!

sen prata vi massa å funderade över om det skulle vara en bra idé att hon skulle bo här nästa höst. jag är för! det skulle vara roligt!

idag måste jag jobba lite innan jag får känna mig helt avslappnad inför jul.

0 kommentarer:

Subscribe