Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

mår mycket bättre idag, mer sömn å mer mat gör nog susen! ska fortsätta så här så kommer det nog ordna sig med mig.

känner mig glad idag, pratat med emil (bibelskolekompis) på msn å han gör mig alltid glad. så mycket bra tankar å han peppar å stöttar. ska bli så otroligt roligt att åka ner till jkpg om 10 dagar, träffa sofie, johan å emil.

predikan som jag skulle skriva igår gick inte så bra, men nu är jag på g. Gud har talat:) halleluja!

snart ska jag åka å träffa mamma för att komplettera det sista till min maskerad outfit på lördag. måste hitta ett par stora glasögon!! tack och lov för erikshjälpen. skulle behöva en peruk oxå men vart ska jag hitta den?! förslag? bollnäs har inte så stort utbud....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tips, kolla på torgboden. Dom kanske kan ha nått...

Subscribe