Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

mamma har hittat en kille till mig, det känns bara oroväckande när ens mamma anstränger sig för att hitta nån till mig.

hälsade på henne en sväng på skolan igår å hon har en kille i sin klass som hon tycker att jag ska ta. och detta har hon sagt både till han och mig! och hon sa det igår oxå, jag bad henne sluta å skämdes lite. mamma skrattade och sa på ett riktigt mamma vis: jag kan vara pinsammare om du vill!?

nej tack det räcker!

killen spelade med och kallade henne för svärmor, ojoj sakta i backarna har jag något att säga till om!!

jag trivs som jag har det!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hihi.. ;) Jag trodde mammor slutade vara pinsamma när barnen blivit stor. Men det gäller tydligen inte våran mamma..

Subscribe