Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

5 timmar och 40 minuter innan jag ska upp, hur ska jag nånsin bli pigg om jag inte sover?!

klagade ju tidigare på att jag inte orkade åka på träning, men tur att jag gjorde det. det var den roligaste på länge! vi var 4 stycken, tränade på rätt så bra men framför allt så hade vi roligt.

sedan följde emilia med mig hem, så kul att hon vågade det:)

fick ett spännande sms av tage (therese) idag: jag har en idé;) va sägs om att ha mig inneboende nästa höst;)

lät riktigt spännande å kul vi får se hur det blir med den saken. men jag tror verkligen att hon är en som jag skulle kunna bo med.

imorrn är dagen när jag ska försöka få ihop en predikan till helgens gudstjänst. än så länge har jag ingen idé men jag hoppas att inspirationen dyker upp imorrn.

wish me luck

0 kommentarer:

Subscribe