Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ojojoj vilken träningsvärk jag har idag! 3,5 timmes träning igår var för mycket för min lilla kropp. fast det var värt det eftersom det var såå roligt. tyvärr så råkade jag lova erika att jag skulle komma på träningen ikväll oxå. jag brukar ju hålla det jag lovar så det är väl bara å tagga till å pallra sig dit snart.

imorrn är det jobb igen, hur kan mina två lediga dagar gå så fort!! har typ inte hunnit nåt och imorrn är det full fart, mycket att göra inför helgen. för i helgen blir det den årliga julfesten, årets tema:NÖRD. så festen blir riktigt töntig men rolig. kan tyvärr inte berätta vem jag ska vara och hur jag ska se ut men ska försöka få upp bilder efter festen.

om jag får låna din kamera Anna;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du får låna min kamera =)

Subscribe