Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:42

Mello!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Redan på lördag börjar melodifestivalen, ååh vad jag är glad! Jag älskar melodifestivalen! Jag struntar i om det är dåliga låtar eller konstiga artister jag älskar att kommentera spektaklet!

Blev ju så grymt glad när Sverige fick Eurovision och sa kosta vad det kosta vill (eftersom jag trodde det skulle vara i Stockholm), jag ska dit! Gissa om min besvikelse blev stor när det visade sig att det skulle vara i Malmö. Bra gjort av de som bestämde detta att välja att utesluta att typ mer än halva Sverige inte kommer dit, men de kanske hellre ville ha resten av Europa där. Jag kommer inte åka dit och jag tror att det är väldigt många som avstår p.g.a. deras val av arena.

Men jag skulle ju inte vara bitter nu utan meningen var att jag skulle uttrycka min glädje att det drar igång igen. Förresten så avslöjades det precis att Petra Mede leder Eurovision, det blir tror jag!

1 kommentarer:

maria sa...

Malmö är fint, tar 4,5 h med tåg från Sthlm. ÅK!

Subscribe