Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:05

Tåg och fina vänner

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Ser fram emot helgen som kommer. På fredag kommer Therese och Henrik hit för lite mat och spel. Sedan på lördagen ska jag ut och åka tåg, tåg till Örebro. Alltid extra nervöst att åka tåg när risken för snö, is och kyla är överhängande. Jag vill nämligen helst komma fram i tid. För jag ska på en klassåterträff med underbara Alternagänget (Bibelskolan jag gick 2006/2007). Tror faktiskt att det finns vissa jag inte träffat på flera år men jag tror att det kommer vara otroligt roligt. Vi har alla mognat och gått åt olika håll men samtidigt så kommer det alltid finnas nåt speciellt mellan oss för vi har varit med om otroliga saker tillsammans. Vi har skrattat och gråtit tillsammans och vår resa som vi gjorde till Afrika finns alltid kvar i oss tror jag. Den resan finns i alla fall djupt rotad i mig och den förändrad mig och mitt tankesätt till det bättre och är väldigt tacksam för att jag fick dela det med just dessa personer.

Hela klassen vid Godahoppsudden i Sydafrika
 
Ska sova hos fina Lisa, ska bli så roligt att få lite tid med henne

1 kommentarer:

Lisa sa...

Välkommen!!

Subscribe