Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:08

Fredag imorrn

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Imorrn blir det klassiskt svenskt fredagsmys! Anna och Mattias kommer hit och det blir pizza, blåbärspaj, chips, grönsaker och dip. Därför har jag bestämt mig för att ta en rejäl löptur direkt imorgonbitti. Annars kommer fredagen bestå av lite städning, kanske kanske kommer jag ge mig på att städa garderoben men det är högst eventuellt :)

Första veckan som arbetslös har väl gått bra, hyfsat fort men det behöver inte bli så många fler veckor. Nästa vecka kommer iaf bli riktigt rolig för då är det nämligen dax för årets älgjakt. Det betyder massa kvalitetstid med Erik och spänning i skogen. Jag har bestämt att vi ska skjuta en älg i år, det är dax nu!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Hoppas det blir en älg i år då men jag hoppas att du lämnar skjutandet till Erik, men sen kan du vara med och ta ur älgen för det lär vara mysigt, not :)

Spännande!!! Med älgjakt. Har bara varit med en dag för många år sedan.... men på slakteriet i Vedmora har jag varit många gånger för att se älgar bli stekar och grytbitar och köttfärs, mums :)

Hoppas det kommer en rejäl älgtjur. Majestätiska djur som springer tyst med en skällande hund bakom. Lite avundsjuk är jag. Skulle kanske ha frågat coachen om jag fått följa med på älgjakt :)

Subscribe