Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:44

Kreativiteten flödar

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Har länge tjatat på Erik om att jag ville ha en hylla i köket, en hög, smal för att den skulle få plats. Jag insåg att vi skulle bli tvungna att bygga den själv för att få den som jag ville ha. Så jag har hintat till Erik att bygga en till mig. Men idag bestämde jag mig för att jag minsann kunde bygga en själv så jag tog med mig verktyg och gick ut i uthuset för att leta brädor. När jag kommer ut dit hittar jag ju exakt vad jag söker fast en redan färdigbyggd, en gammal kökslåda. Yeees! Vilken lycka! Detta måste vara en av de saker jag är mest nöjd med just nu :)




3 kommentarer:

Mia sa...

Coolt! Jag vill också ha en hylla till köket. Tycker Underbaraklaras Stringhylla är så fin, men det där är ju också jätteläckert :-)

maria sa...

Asså, man blir så glad när det klaffar! :D

Tessans matte sa...

Jag har absolut inte den där ådran. Jag ser inte andra användningsområden än vad som är tänkt från början.

Men så får jag se nån göra nåt som du nu har gjort dvs göra en låda till en hylla och det är hur underbart som helst.

Jag får bli en copycat eftersom jag inte ser sånt själv men jag känner att jag skulle vilja se sånt jag med :(

Ja, ja, jag får väl kopiera andra då

Det är som Annas syltburkar som blivit ljuslyktor å jag bara ser att en syltburk är en syltburk är en syltburk osv

Subscribe