Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:33

Gårdagens auktion

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag hade ju tänkt mig en auktion med lite folk och billiga grejer, det blev inte riktigt så. Tydligen finns fortfarande suget efter att handla second hand. Jag/vi fick iaf med oss detta underbara linneskåp hem och vi fick betala 550 kr. Inte särskilt billigt men inget överpris heller tycker jag. Skåpet ska målas vitt och stå i vårt blivande sovrum, rummet som förhoppningsvis ska vara klart efter vintern eftersom det är vårt inneprojekt detta år. Åååh jag har nästan alla grejer till rummet och t.o.m. tapeterna är köpta, det kommer bli ett helt underbart rum. Nu ska det bara göras...

2 kommentarer:

Fru Holmsten sa...

Hej Emma. Lite roligt med linneskåpet ni köpt. Det har faktiskt stått i erat hus förr i en massa år då Håkans morbror ägde det. Håkans bror Lars ärvde det men skickade det på auktion häromveckan...Skåpet som längtade hem liksom...
AnnaLena

Tessans matte sa...

Hmmm va roligt med ett skåp som visste var det ville bo....

Ja men till sovrummet. Tar ni upp en ny dörr som ni pratade om från början eller?

Spännande - det vill jag se när det är klart.

Kramis

Subscribe