Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:18

Vad e de för en dag!?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Det är ingen vanlig dag för det är Emmas födelsedag, hurra hurra hurra! Fick det bästa, finaste, gulligaste telefonsamtalet tidigare. Fina Molly (3 år) ringde och sjöng för mig. Hon hade övat mycket innan så det skulle vara bra när hon sjöng för moster och bra är bara förnamnet, hon är så duktig lill tjejen!

Jag är som ett barn idag när jag fyller 25 år! Har tjatat på Erik i flera dagar för att jag har varit orolig att han inte har hunnit fixa någon present till mig. Det är inte det att jag måste ha en ny bil eller en New York resa, jag älskar bara överraskningar så bara nånting, vad som helst skulle göra mig glad :) Fick faktiskt en hint igår om att han har fixat något så inatt har jag drömt om  massa olika presenter.

0 kommentarer:

Subscribe