Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:51

Ny vecka

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu är hösten verkligen här, det regnar ner löv utanför fönstren. Det gör inget att hösten kommer, det är ju trots allt lite mysigt! Man får vara inne utan dåligt samvete för att man inte är ute och gör något, man slår sig ner i soffan, tänder lite ljus och bara myser. Något som kanske inte är så jättekul med hösten för min del är att Eriks jaktsäsong drar igång men det är ju dessto roligare för honom så jag får glädjas med att han får ägna sig åt sitt största intresse. I år har jag bestämt mig för att jag ska hitta på massa roliga saker medan han är ute och jagar på helgerna, jag ska inte bara sitta inne och vänta på att han ska komma hem. Jag har bland annat planerat in att jag ska åka till Örebro någon helg och besöka vänner, tänkte måla lite och försöka jobba extra på jobbet så länge det behövs där och såklart så länge jag får vara kvar. Hoppas verkligen det håller i sig med mycket jobb!

ojoj att bero på jobb så måste jag sticka iväg nu, jobbar kväll och börjar om 20 min :)

0 kommentarer:

Subscribe