Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:16

Många beslut

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Min tanke var att snickarna skulle komma hit å snickra med hjälp av de små krav vi hade. Men så fel jag hade, vi ska ta beslut om allt. Såklart är det så när jag tänker efter, det är klart att snickaren inte kan bestämma hur allt ska se ut. Det är ju vi som ska bo här. Men det är verkligen många beslut. Hur ska fönsterbrädan se ut? Hur bred ska den vara? Hur ska fodren se ut? Hur ska bröstlisten se ut? Stuprännorna? Knutbrädorna? Ja allt behöver en tanke. Jag som brukar ha åsikter om allt står mest där och funderar och får liksom tunghäfta... Erik säger mest vad han tycker och tills sist klämmer jag ur mig någon åsikt och då blir det som jag vill :) Underbara Erik litar på min förmåga att se i huvudet hur det kommer se ut i verkligeheten eftersom han själv säger att han inte har den förmågan.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Skönt att Erik litar på din förmåga och det bästa är väl att han tydligen tycker att du har bra smak och godtar blint det du tycker i det här fallet i alla fall.

Blir säkert bra det där.

Ha en underbar helg och glad midsommar till er så syns vi nästa helg//Faster

Subscribe