Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:11

Imorrn smäller det

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Att börja på nytt jobb är alltid nervöst. När jag hade tackat ja till det nya jobbet så kom jag ju på att jag skulle lämna min trygga lilla värld på Kappahl, det jobbet jag kunde och har jobbat extra med i 7 år! Jag har flängt runt hit och dit men alltid återkommit till Kappahl. Men nu är det dax för något nytt och jag ser verkligen fram emot det! Man måste våga för att vinna och jag har länge velat prova på industrijobb för att se om det passar mig.

Något som är både bra och dåligt med mig är att jag hatar att göra fel, jag vill kunna allt på en gång. Detta gör ju att jag verkligen anstränger mig för att lära mig men jag blir extra nervös inför morgondagen eftersom jag vet att jag inte kommer kunna nånting och att jag med all säkerhet kommer göra fel någon gång i början. Åååh jag får sådan prestationsångest! Men som sagt, förhoppningsvis så lär jag mig för att jag verkligen vill lära mig. Måste även påminna mig själv om att alla någongång har varit nya

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Man kan inte vara bäst på en gång även om man vill det. Det känns hemskt att göra fel men det är ju av dem man lär sig, förhoppningsvis.

Bara att lyssna på anvisningar och fråga, fråga och fråga så kommer det gå utmärkt. Lycka till!!

Subscribe