Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:45

Resa

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

När jag reser så får jag blodad tand, jag vill bara ha mer och mer. Nu är jag väldigt sugen på att spara pengar några år för att göra en riktig drömresa. Försöker bara övertyga Erik om att det är väl investerade pengar. De resor jag har tittat på är Tokyo och Safari i Afrika. Båda verkar grymt häftigt! Iofs så har ju jag redan varit i Sydafrika på safari men jag skulle vilja uppleva ett safari med djurfantasten Erik och dessutom så blir det väl Kenya eller Tanzania och det är ju nåt helt annat än Sydafrika.

Men ju mer jag tänker på resor desto mer kommer jag på som jag vill se. Sydamerika, Kina, Nya Zeeland, Australien, Alaska, New York... Ja listan kan bli lång. Nån mer som drömmer om resor? Vart vill ni åka? Eller vart tycker ni att vi ska resa? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

new york är fantastiskt! Bara gå runt o andas den underbara staden! =)

Lisa Hambre sa...

Vi har bokat bulgarien i augusti :) jag menar inte att ni måste åka dit men påtal om resor bara :D hälsa erik! /Lisa

lilla Ahl sa...

Till mig när jag bor i London!!!!!

Subscribe