Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:05

Året som gått

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Om jag ska summera det senaste året så blir ordet händelserikt!

Jag har gift mig, köpt hus, blivit kattägare, slutat skolan, varit arbetslös för första gången i livet och därmed haft med arbetsförmedlingen att göra. Men jag tror att jag stannar till vid det positiva som hänt och struntar i arbetsförmedlingen.

År 2011 började med att jag hade fått en ring på mitt finger cirka en halvtimme innan det blev 2011. Tänk att jag och Erik förlovade oss när vi hade varit tillsammans i 5 månader, men det fanns liksom inget att vänta på. Vi hade bestämt oss och allt funkade hur bra som helst och gör fortfarande! Att bestämma mig för att satsa på ett förhållande med Erik är det bästa beslut jag någonsin tagit! Året fortsatte med bröllopsförberedelser och den 30/7 blev jag fru Ahl och fick uppleva mitt drömbröllop som jag har drömt om i hela mitt liv. Dagen efter flyttade vi in i vårt lilla hus i Ämnebo och ytterligare några dagar efter det så flyttade katterna Bobbo och Pixie in och förgyllde tillvaron. Jag har liksom aldrig ägt nåt djur så jag trodde inte att jag kunde bli så fäst vid två katter men oj vad jag gillar de och de gillar mig, skarpt!

Ja det var vad jag mindes mest av året.Småkatterna

0 kommentarer:

Subscribe