Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:25

Tacksam

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Du som inte orkar med nån som är äckligt positiv bör sluta läsa nu. Ibland orkar jag nämligen inte med sånt själv men nu känner jag mig så glad och tacksam så jag vill skriva av mig lite.


Mitt liv är helt underbart. Sedan jag träffade Erik så har jag inte haft många dippar neråt, jag brukade alltid ha perioder då jag låg i soffan, åt godis och tyckte synd om mig själv någon dag ibland men det har jag helt slutat med. Erik var det som saknades i mitt liv! Jag är så otroligt tacksam för det jag har nu. jag älskar vårt hus som blir finare och finare för varje dag, jag älskar att huset står i Ämnebo som är ett underbart vackert ställe ett riktigt andningshål i den stressade världen. Jag är glad för de två katterna som vi har fått, de gillar mig och jag gillar de helt enkelt (men jag blir tokig och skriker när de klöser på saker de inte får). Jag så lycklig över att ha avklarat bröllopet som jag har drömt om i hela mitt liv och älskar att leva tillsammans med min man som är min allra bästa vän. Jag älskar att vakna upp bredvid honom varje dag och han ger mig alltid ett leende på läpparna.

ääh nu får det vara nog på positivitet, jag saknar att ha ett jobb. Jag skulle vilja tjäna pengar istället för att låna ifrån CSN.

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Du hinner tjäna pengar sen... skaffa dig ett yrke som du kommer trivas med - jobba med ungdomar som du gillar... ha långa sommarlov då du kan andas och vila..

Kämpa på med skolarbetet - tids nog kan du tjäna pengar. Du gör helt rätt som utbildar dig till ett yrke som behövs även i framtiden...

maria sa...

Köp en vattenspruta och spruta på katterna när de gör nåt de inte får. Var konsekvent och säg åt dom varje gång de gör fel på det sättet, då lär de sig! Tipp-ex hoppar aldrig upp på köksbänkar eller klöser på möbler :)

Subscribe