Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:36

kändisspotting i hälsingeskogarna

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Nu tycker jag att det är hög tid att ta upp min gamla kategori med kändisspotting för de senaste 2 veckorna har jag nämligen spottat 3 "kändisar". Vissa mer kända än andra.

Den första var då den mest kända, Lill-Babs handlade av mig på Kappahl.
Häromdagen så var det in en person på Kappahl som jag kände igen men inte riktigt var säker på om det var han som jag trodde, men väl hemma så googlade jag och såg att det var Michael Brinkenstjärna som handlat på vår affär. Han kanske inte är den kändaste personen i vårt land men jag tycker nog att han är kändis. Ni kan ju googla honom om ni inte minns honom, han blev mest känd för mig för att han tog med sig dokusåpakändisar ut på krogturné.
Sen den tredje som jag spottade idag var Nina Söderqvist på en auktion utanför Alfta. Ni ser hälsingeskogarna är populära hos alla sorts människor!

0 kommentarer:

Subscribe