Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:00

värme

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tack och lov för sommaren! Man svettas mycket men jag gillar ändå värmen och sommaren. Har precis varit ut på en promenad och hjälp vad varmt det va, det var nästan en kamp men ack så skönt det är att ta i lite och kämpa. Dessutom så gör det ju inget om man svettas floder när man tränar, då blir det bara extra skönt att få dusch sen.

Jag kände att jag ville ut och ta en promenad efter förmiddagen pärs i skolan. Vi har haft opponering, en kille opponerade på min uppsats och jag på hans. Jag blev ganska grillad och skulle tydligen kunna ändra en hel del på min uppsats. Jaja ska väl ta en titt på den innan den slutgiltiga inlämningen. Nu är iaf terminens sista seminarie avklarat och jag är snart en fri människa i några veckor.

0 kommentarer:

Subscribe