Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

07:21

vaken tidigt

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Har varit vaken sen 05.00 och jag kan inte somna om. Det är inge kul det här, jag är trött men jag somnar inte om, funderar på att kliva upp men är ändå för trött för det. Så jag fördriver morgonen med att lyssna på Rix morron zoo. Vid halv 7 funderade jag på om jag skulle ta en promenad men jag känner att jag har lite ont i foten ifrån gårdagens två promenader.

På morron zoo tipsade de om en sida på nätet iaf: Museum of me. Jag var tvungen att gå in och kika vad det var. Man synkar alltså sin facebooksida med museum of me och sedan görs ett museum över mitt. Det känns lite som att man är död och att hela livet passerar förbi, läskigt men ändå nåt härligt över det hela. Jag blev iaf glad.

0 kommentarer:

Subscribe