Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:54

en vanlig fredagskväll hos familjen Ahl/Persson

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag håller på att provbaka tårta till bröllopet. Ja det låter kanske tokigt men jag tänkte ge mig på att baka tårtorna själv :) Spännande projekt och jag kommer vara mycket stolt på den stora dagen när jag ser alla tårtor bäras fram, berömmas och ätas upp. Då ska jag bara suga åt mig! Jag gjorde det!

Erik sitter och klipper ut placeringskort. Vi skrev ut så många som hittills är anmälda, det är ju en vecka kvar att anmäla sig på men redan nu har vi fått ihop 101 personer. Jag vill inte avslöja hur korten ser ut men jag kan säga så mycket som att det är en hel del dryg klippning som ska göras. Erik sitter just nu och berättar att pekfingret inte har någon känsel längre... Men den som vill ha ett fint bröllop får lida pin... typ

0 kommentarer:

Subscribe