Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:45

Sommarlov!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Jag vill ha sommarlov! Nu orkar jag inget mer det här året, nu får det vara slut på plugg men tyvärr så är det 5 veckor kvar. Innan det är dax för sommarlov så ska jag hinna skriva en uppsats. Jag får bestämma själv vad jag vill skriva om och ska göra en frågeställning att besvara. Jag är verkligen inte bra på att skriva uppsats, detta för att jag inte är så bra på att utveckla saker tillräckligt långt. Jag vill skriva kort och enkelt för men uppsatsen ska vara 15-20 sidor så jag undrar vad jag undrar som kan utvecklas så långt? usch det här kommer bli svårt. Men snart mycket snart är det iaf sommarlov.

Bara så ni vet så är det 102 dagar kvar tills jag gifter mig! tjihooo underbart!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Olika gubbars tolkningar och kanske dina egna slutsatser så lite ordbajseri och 14 punktersbokstäver och många nya stycken så är det snart klart

Subscribe