Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

09:01

jag är på gång!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Vaknade 7 imorse av nån konstig anledning, tittade ut genom fönstret och såg det strålande vädret. Så klockan 8 hade jag snörat på mig skorna för att ta tag i dagens träningspass, så nu är det avklarat och hela dagen ligger framför. Jag ställde mig på vågen igår och till min stora glädje så har jag gått ner 2,5 kg på 3 veckor. Det trodde jag inte så jag blev extra motiverad till att fortsätta kämpa så som jag gör nu.

Jag älskar mitt nya träningshjälpmedel, nämligen pulsklockan. Den gör så att jag hela tiden kämpar och vill slå de tider jag har gjort förr. Idag tog jag en promenad och lyckades ligga på 8,45 min/km, jag har aldrig legat under 9 min. Men med klockans hjälp kan jag pressa mig lite extra. Så idag blev min tid 59,57 min på 6,85 km. Det är jag mycket nöjd med att ha klarat av kl 8 en lördagsmorgon. Nu frukost!

0 kommentarer:

Subscribe