Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:17

det blir aldrig som man tänkt sig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen idag blev lite annorlunda än jag tänkt. jag skjutsade syrran till hälsocentralen, så långt enligt planerna. därifrån skickades vi vidare till bollnäs sjukhus för att anna skulle bli inlagd, väl där får vi veta att det är fel och blir skickade till gävle sjukhus. Jag som knappt har kört längre än till bollnäs tar mig i kragen och kör till gävle. där får vi vänta ett tag igen men till sist blir anna inlagd och jag åker hem. hemma står underbara Erik och lagar mat åt mig eftersom jag inte hunnit få i mig nåt under hela dagen. Jag klarade bilkörningen utan några problem och även om dagen blev aningen omkastad så känns det bra och vi gjorde rätt som åkte in med anna.

1 kommentarer:

PhotographyOliviaOlsson sa...

Hej har ni hittat bröllopsfotograf?

Subscribe